Verhuizen is een stressvolle gebeurtenis. En niet altijd kun je hulp krijgen van familie of vrienden. Misschien is een verhuisservice iets voor jou. Ik ging in gesprek met Andrea van Hengel, zij is eigenaar van ‘Geregeld verhuizen.’
Waarom ben je dit bedrijf begonnen?
In 2018 heb ik mijn moeder geholpen bij haar verhuizing. Het was erg veel werk om de verhuizing te regelen. Ook wilde ik graag dat mijn moeder zich thuis zou voelen in haar nieuwe huis. In 2019 kreeg ik de kans om dit bedrijf over te nemen en sinds die tijd help ik senioren met hun verhuizing.
Hoe start je met een nieuwe verhuizing?
Ik start altijd met een intakegesprek, waarbij we allebei een goed gevoel moeten hebben, daarna maak ik een vrijblijvende offerte en als de klant dit accepteert ga ik aan de slag.
Wat doe je precies?
Voor mij is het belangrijk dat ik de klant ontzorg, en dat ze zich in hun nieuwe woning net zo vertrouwd voelen als in het huis dat ze verlaten. Voorbeeld: als iemand een vitrinekast vol spulletjes heeft dan maak ik foto’s en zorg er dan voor dat de vitrinekast in het nieuwe huis er precies hetzelfde uitziet. Verder regel ik alles, van het in- en uitpakken van spullen tot overzetten van het gas/licht/water en andere abonnementen. Ook kan ik ervoor zorgen dat een (huur)woning leeg wordt opgeleverd.
Wat zijn de kosten?
Dat is moeilijk in te schatten want het hangt van veel factoren af. Maar reken voor een verhuizing naar een 2-3 kamer appartement op €2200,- tot €3200,-. Dit is inclusief het inpakken, de verhuizing, het uitpakken en
op zijn plek zetten in de nieuwe woning.
Hoe kunnen de mensen met jou in contact komen?
Mijn telefoonnummer en emailadres staan op mijn website. Dus heb je een vraag bel of mail me gerust.