Get in shape

Ruud van Fief 07-01-2022
31 keer bekeken 0 reacties

Wat hebben we heerlijk gefeest, gegeten en gedronken in december. Tijd om weer ''in shape'' te komen met twee maaltijd ideeën.

Ik heb genoten van december. De lichtjes, de kerstfilms en het heerlijke eten en drinken. Maar nu is het januari, de boom is opgeruimd, de lichtjes zitten weer in de doos en ook het lichaam moet weer in vorm komen. Deze keer met hulp van Diaan Vroegh.

Diaan Vroegh is sportprofessional, diëtiste en eigenaar van sportschool Fitsportland in Spaland Schiedam. Voor de leden van de sportschool is het Shape programma beschikbaar, waar je naast training ook op maat gesneden voedingsadviezen kunt krijgen. Speciaal voor de lezers van het Fief platform, heeft Diaan twee menu's beschikbaar gesteld uit het Shape programma.

Het idee van het Shape menu is dat je minder calorieën eet, maar wel voldoende andere voedingsstoffen binnenkrijgt, en ook niet te weinig calorieën eet. Voor vrouwen nooit minder dan 1200 kcal en voor mannen nooit minder dan 1500 kcal. De menu's komen iets lager uit.

Mannen kunnen het menu aanvullen met bijvoorbeeld een extra boterham in de ochtend en door 's middag en 's avonds een keer extra op te scheppen. Daarnaast kan iedereen het menu aanvullen met de tussendoortjes van de lijst die ook is bijgevoegd bij dit artikel.

In een volgend artikel gaan we dieper in op deze materie. Voor nu is hier het eerste menu en de tussendoortjes lijst!

Veel succes en als je vragen hebt laat ze als reactie achter onder dit artikel!

Afbeeldingen

Op eigen wijze ouder worden

Fief is het online platform met dagelijks nieuwe artikelen. Gemaakt door en voor ouderen van nu en straks in Maassluis, Vlaardingen en Schiedam. We inspireren je met artikelen over activiteiten, mogelijkheden en leuke initiatieven, om op eigen wijze ouder te worden.

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte van het laatste Fief nieuws. Meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang gratis één keer per week een bericht van Fief.

Abonneren

 

 

Cookie-instellingen